Požeškom gorom od Baćindola do Kapavca

I ovu nedjelju skupila se mala ekipa planinara i nastavila sa istraživanjem požeške gore. Krećemo ujutro u 7:15 iz Pakraca prema Baćindolu. Plan nam je obići utvrdu Gračenicu (već treću od 5 utvrda požeške gore) i popeti se na vrh Kapavac.
Na putu do Baćindola vidimo oznaku za arheloško nalazište Rudine te razmišljamo kako bi bilo dobro u povratku obići i ovaj lokalitet.
Oko 8:15 stižemo kod crkve u Baćindolu, uzimamo stvari i polako krećemo prema utvrdi. Dan je sunčan i lijep, ugodno je za hodati. Uz priču i druženje za 40 minuta stižemo do utvrde. Ugodno smo iznenađeni očuvanosti utvrde. Naravno da ovdje pravimo pauzu i obilazimo kulu, slikamo se, jedemo i nastavljamo dalje.
Od utvrde do vrha Kapavca staza je relativno ravna, nema velikih uspona. Lagano i polako napredujemo prema vrhu. Na nekoliko mjesta planinarska staza je devastirana prolaskom mehanizacije i izvlačenjem drva, a na nekim mjestima treba biti i dosta oprezan i jako dobro pratiti markaciju jer šumski put te lako odvede u krivom smjeru. Markacija je dobra, ali zbog početka vegetacije na nekoliko mjesta malo lošije vidljiva (popravi smo).
Oko 13:30 sati dolazimo na Kapavac i po dobrom običaju ložimo vatru i pečemo kobasice.
Nakon ručka i karatkog odmora krećemo natrag. Toplo je i svi smo malo kratki sa vodom. Raspoređujemo preostale zalihe vode tako da potraju za povratak.
U povratku čistimo šumu od plastičnih boca, limenki te kanti za ulje. Oko 17:30 stižemo natrag do crkve u Baćindolu i krećemo autima prema Rudinama.
Nalazište je jako dobro konzervirano i svakako za preporučiti svima koji nisu bili da ga posjete.

Ugodno proveden dan u prirodi završavamo povratkom u Pakrac oko 20 sati.

Današnji planinari: Ivana, Olivera, Dijana, Marlena, Rafo i Stevo.