Nedjelja na Papuku (23.10.2022)

Iako je ovaj vikend bio rezerviran za izlet na Dubrovačko područje,  za članove koji nisu otišli organiziran je izlet na Papuk, dionica SPP-a Zvečevo – Kneževa voda – Zvečevo.

Ispred Konzuma u Pakracu, u rano nedjeljno jutro okupilo se 10 članova i krenulo osobnim vozilima prema Zvečevu.
Oko 7:50 od Zvečeva krećemo prema Kneževoj vodi. Vrijeme je dobro za hodanje, nije hladno, nema vjetra. Početni uspon do grebena dobro nas je ugrijao.
Očekivali smo gljive na ovom dijelu staze, ali košare su ostale prazne.
Po grebenu nastavljamo do križanja za Lom gdje se mi odvajamo desno dolje prema Kneževoj vodi.
Spust je strm, što znači da ćemo imati težak uspon u povratku.
Na dijelu staze od Loma do Kneževe vode, nalazimo nekoliko vrganja kapitalaca. Bit će dobri uz kobasice.
Uz vrganje, primjećujemo i dosta boca i plastike. Vrganje beremo odmah, a plastiku ćemo u povratku.
Do skloništa i izvora Kneževa voda dolazimo oko 11:30. Odmah se loži vatra i peku kobasice. Kobasice, senf, kečap, krastavci, sir, ljuta paprika, crveni i bijeli luk, pečeni vrganj – prava gozba!
Nakon što smo jeli, odlučili smo očistiti sam izvor i prostor oko njega. Pola sata posla, ali ne žalimo.
Oko 13:30 krećemo natrag. Malo nam duže treba da stignemo do Zvečeva, ali pokupili smo sve boce, plastične trake, kanistere od ulja, limenke od piva, kantice od boje, ostatke vrećica – sve u svemu 4 pune vrećice plastike plus kanisteri na štapovima i ruksacima.

Na Zvečevo stižemo oko 16:40, umorni, ali zadovoljni. Dan smo proveli u ugodnom druženju i šetnji, a usput smo i očistili šumu!

Mali čuvari prirode (bez značke): Sergej, Dijana, Rafo, Marlena, Manuela, Adriana, Blaž, Sanja, Željo i Stevo.