Pohod Slavonskim planinama, 2.ciklus

Pohod Slavonskim planinama, 2.ciklus, 2.dionica – Požeška gora

Subota, 20. svibanj 2017.g., 7.00 sati. Ekipa se okuplja za nastavak planinarske ture SPP-a. Nakon što smo lani od 21.-22.svibnja odhodali prvu dionicu od Petrovog vrha do Strmca u duljini od oko 65km ove godine nastavljamo gdje smo stali. Branka Ečimović, Damir Lalić i ja krećemo sa vozilom do Zakorenja. Tamo će nas sačekati Oto sa još nekolicinom planinara te nas u azilantskom kombiju prebaciti do Strmca. Sa Strmca nakon okupljanja i pozdravnog govora krećemo u 9.15 sati. Ukupno nas je 11. Put nas vodi do Baćin dola gdje smo oko 11.30 sati a zatim do Kule Gračanice (402m), 8 KT SPP-a. Nakon kraće okrijepe, ovjeravanja dnevnika i zajedničkog fotografiranja krećemo dalje. Od Kule krećemo oko 13.30h. Vrijeme se nakon dosadašnjeg vrućeg dana nekako dodatno primiruje te se osjeti kao da „kuha“. U daljini čujemo buku kamiona. Ali oni su sve bliže i bliže. Oko 15.50sati stižemo do vrha Kapavac (618m), 9 KT SPP-a i najvišeg vrha Požeško – slavonske županije. U tom trenutku otvara se nebo, lije kao iz kabla… nisu bili kamioni, sad je jasno.. Žurnim korakom spuštamo se u Zakorenje. Tamo smo u 17.30h. Planinarska kuća „Bajin kijer“ (249m) je nakon otvaranja 15.1.2017.g. dobila i službenu potvrdu od HPS-a te je uvrštena u popis planinarskih objekata Hrvatske te je održana mala ceremonija službenog uručenja „Plave table“. Kući krećemo u 18.00 sati.
Nedjelja, 21.svibanj 2017.g., 7.15 sati. Ekipa ista…Branka, Lale i ja. Putujemo u Zakorenje. Iz Zakorenja sada već poznatim kombijem do Dolačkog grada. Danas su lokalni izbori pa nam je u planu malo požuriti da stignemo obaviti građansku dužnost. Nakon što smo jučer pokisli do kože i nakon što je veći dio noći padala kiša dočekalo nas je oblačno ali suho jutro a poslije će se pokazati i prekrasan sunčan dan. Osmero planinara kreće od Dolačkog grada oko 8.45 sati preko Kamena na Maksimov hrast (615m) gdje stižemo oko 10 sati. Maksimov hrast je 10 KT SPP-a pa tamo utiskujemo pečat da dokažemo naš obilazak. Od Maksimovog hrasta krećemo SPP-om prema Crkvenim Vrhovcima gdje uzimamo duži odmor te prema polazimo do zadnje 11 KT ove dionice – Klikun. Do Klikuna stižemo u 14.30 sati, tamo uživamo u pogledu te gledamo gdje ćemo slijedeće godine na 3.dionici SPP-a nastaviti put. Sa Klikuna se spuštamo u Požešku Koprivnicu u 16.00 sati gdje nas čeka Irena kod svekrve te se u Pakrac vraćamo oko 17.15 sati. Prvi dan smo prešli 23 km a drugi 23 km. Dogodine nastavljamo gdje smo stali….