Planinarski Put Psunjem – drugi izlet

PLANINARSKI PUT PSUNJEM
Planinarski dom Omanovac – Ivanovac
(drugi od pet izleta)

U nedjelju 02.04.2017. organizirali smo drugu izlet PLANINARSKOG PUTA PSUNJEM. Dionica ovog izleta je od Omanovca do Ivanovca. Okupili smo se ispred muzeja u Pakracu u 8 sati. Prije toga trebalo je organizirati logističku podršku u prijevozu nas 23 polaznika, pa smo dio automobila odvezli do Ivanovca kako bih se mogli vratiti u Pakrac, a sa ostalim automobilima smo se odvezli na Omanovac. Glavni transfer je bio Goran sa gradskom Daćijom koji nije hodao ali nam je bio na usluzi pa mu se zahvaljujemo na trudu.
Sa Omanovca smo nakon popijene kave krenuli nas 21 polaznika iz našeg društva, a pridružile su nam se i dvije planinarke iz HPD „Papuk“ Virovitica. Krenuli smo u 8:45 sati preko Turskih kapija i Plandišta prema KT 5 koja se nalazi na Selištu. Na selište stižemo za oko 1:20 sati laganog hoda. Kratko se zadržavamo i ovjeravamo dnevnike te se Pjeskašom spuštamo u Rogoljici i preko Bukvika za 2:30 sati od Omanovca stižemo do Velike poljane gdje je KT 6 naše obilaznice. Ovdje pravimo duži odmor za jelo. Vrijeme je predivno pa se ne žurimo i nakon jela nastavljamo prema KT 7 koja se nalazi na Malom Oštrenjaku. Staza vodi makadam cestom te nakon 3 km penje uzbrdo prema Malom Oštrenjaku (680m) uz kratke odmore na vrh stižemo za oko 1:45 od Velike poljane. Nakon ovjere dnevnika spuštamo se na Srnolov. Srnolovom dalje nastavljamo prema Ivanovcu. Sa Srnolovoa se spuštamo u Rašašku. Staza vodi makadam cestom sve do Ivanovca na koji dolazimo za 3:30 sati hoda od Velike polane. Na Ivanovcu je KT 8 i ovdje završava današnji izlet. Iz Ivanovca vozilima se vračamo u Pakrac i na Omanovac.
Ovu dionicu od oko 16 km po predivnom vremenu obišli smo za oko 6 sati laganog hoda.