Izlet u Mariju Bistricu

IZLET U MARIJU BISTRICU

obilaznica “Za dušu i tijele”

Organizirali smo jednodnevni izlet u Mariju Bistricu na obilazak obilaznice „Za dušu i tijele“. U nedjelju 10. ožujka 2019. Okupljamo se ispred prodavaonice Konzum u pakracu i u 6:30 odlazimo busom za odredište. Pojedine polaznike kupimo u Filipovcu,Poljani i Banovoj Jaruzi. Na odmorištu Ježevo stajemo na kavu, a potom preko Kašine dolazimo oko 9 sati u Mariju Bistricu. Prije dolaska u Mariju Bistricu stajemo u restoranu u Bistričkom Lazu kako bih se dogovorili za ručak po povratku sa obilaznice. Dolaskom u Mariju Bistricu na trgu nas dočekuju domaćini predvođeni tajnicom Đurđom Furjan te nas časte medenjacima i pićem dobrodošlice. Kupujemo dnevnike obilaznice i nakon razgledanja svetišta odlazimo na stazu oko 10.30. Obilaznica započinje u podnožju šume na sjevernoj strani Kalvarije, nasuprot ulazu na mjesno groblje, a tu i završava. Prva kontrolna točka je kod križnog puta (Isusova groba). Staza dalje vodi šumom ,vinogradima, pored kljeti te cestom i livadama sve do impozantnog Parka skulptura na kraju staze. Stazu u dužini od 15 km uspješno je svladalo svih 37 polaznika starosti od 6 do 73 god. Po završetku obilaska odlazimo na ručak u već spominjani restoran u Lazu Bistričkom. Nakon ručka vračamo se nazad u Pakrac gdje stižemo oko 19 sati. Vrijeme nas je poslužilo jedino je pirio dosta neugodan i jak vjetar.