Baranja (8.10.2023.)

Rano ujutro, u nedjelju, 08.10.2023 krećemo iz Pakraca oko 06:00 autobusom prema Karancu. Nakon nekoliko opravdanih odustajanja na put je krenulo ukupno 52 člana društva.
Jutro je bilo prohladno, ali prognoza je bila obećavajuća – poluoblačno i bez kiše.
Prvu jutarnju kavu popili smo na magistrali bliz Valpova, a u Karanac stižemo oko 9:30.
Početak staze je kod vartogasnog doma, a prije nego smo krenuli napravili smo jednu zajedničku fotografiju.
Staza nas vodi uz vinograde pa nastavlja uz nasad lješnjaka do ceste. Uz cestu nema markacija pa smo slijedili gps trag do ulaza u zaselak i dalje do ceste koja vodi do odašiljača nastavili po markacji. Sa ceste se odvajamo desno prema vrhu Kamenjak na koji stižemo za 20ak minuta.
Radimo malo dužu pauzu, jedno i nastavljamo dalje. Ne vraćamo se istom stazom prema odašiljaču već slijedmo makraciju dalje. Staza nas vodi strmo dolje prema dolini. Napredujemo sporo i teško jer je staza zarasla u travu i ambroziju. Od Kamenjaka do odašiljača Belje trebalo nam je oko sat vremena.  Po dolasku, radimo zasluženu veću pauzu. Nakon pauze krećemo prema Karancu i bez dužih zaustavljanja stižemo tamo oko 15:00. Presvlačenje i nastavljamo autobusom dalje – imamo dogovoreni ručak u restoranu i vinariji Josić u Zmajevcu.
Restoran je jako lijep, atmosfera ugodna, hrana izvrsna, a vina, vinski podrum i degustacija vina nas je oduševila.

Napuštamo vinariju Josić oko 18:00 i krećemo kući.
Još jedan lijepi izlet je iza nas.