Kako nam je bilo u Gorskom kotaru

U subotu 19.05.2018 u 06:00 krećemo iz Pakraca ispred Konzuma sa 2 auta prema Poljani. U prvom autu je Matija, Blanka, Željko Pavković i Dragica. Drugi auto vozi Stevo, a sa njim su Željko Mandić i Slavko Habijanić. Treći auto u kojemu se nalazi Krešo, Vesna Turković, Vesna Ribarić i Vera čekat će nas u Poljani.
Nakon susreta u Poljani, dogovoreno je da ćemo stati na kavi na autoputu iza Karlovca, odmorište
Draganić.
Nakon kratkog odmora i prve kave na odmorištu, Stevo nastavlja prema Delnicama gdje ga čeka Tomislav (koji je došao dan ranije u Delnice i prespavao kod prijatelja). Krešo i Matija ne idu u Delnice već na Kamačnik gdje će pričekati Stevu.
Oko 9:45 svi se nalazimo u Kamačniku. Matija se već javio domaćinu PD Rudač koji nas je srdačno dočekao i počastio kolačima, slaninom i kobasicama.
Oko 10:00 sati krećmo na pješačku turu do izvora Kamačnik u trajanju od ukupno 2 sata. Staza je jako lijepa i cijelom dužinom prati tok Kamčnika. Na putu do izvora zastajemo na prigodnim punktovima uz stazu i stvaramo glazbu na glazbalima (gong, rog, klisofon)
Po povratku domaćini nam serviraju izvrstan gulaš sa njokama, a u obližnjem restoranu probali smo i štrudlu od borovnica.
Nakon ručka nastavljamo prema Zelenom viru i Vražjem prolazu. Slap kod zelenog vira je mali jer nema vode, ali je i dalje lijep. Kratko zastajemo i uživamo u prizoru. Slikamo se za uspomenu i krećemo prema vražjem prolazu. Cijelom dužinom staze u vražijem prolazu vide se ostaci srušenog drveća i posljedice zime i snijega.
Oko 18 sati upućujemo se u Delnice u planinarski dom Pahulja gdje ćemo prespavati. Dom je čist i uredan, ima i tuševe sa toplom vodom. Večera nam je u gradu u pizzeriji, a nakon večere u 22:00 odlazimo na spavanje.
U nedjelju ujutro u 8:00 smo u Crnom lugu u ulazu u NP Risnjak. Ksenij, Lale, Žulja i Irena su nam se prodružili i kreću sa nama na Risnjak. Uspinjemo se Horvatovom stazom.  Staza je srednje teška, ali u zadanom vremenu stižemo do doma. Malo je oblačno i hladno te puše vjetar. Do vrha se penju samo Ksenjija, Lale, Žulja, Slavko, Željko Mandić, Stevo i Tomislav. Ostali čekaju u domu.
U povratku sa Risnjaka idemo preko Medvjeđih vrata do Crnog luga. Na jednom dijelu staze putokaz je nejasan, ali ubrzo nalazimo markaciju i nastavljamo. U 15:45 stižemo u Crni lug i završavamo izlet.

Za kraj još po kava i piće u restoranu NP Risnjak, kupnja suvenira i krećemo kući.