Izlet na Kalnik 2016.

Ovaj izlet smo organizirali van našeg plana. Jedan od ciljeva ovog izleta je i priprema za izlet na Triglav. Tako smo nas 18 penjali zahtjevnim grebenskim putem preko sedam zubaca na Kalniku. Išli smo 05.kolovoza 2016. sa kombijem i dva osobna automobila. Okupili smo se u 7:00 sat ispred prodavaonice Konzum u Pakracu te preko Bjelovara stigli do Svetog Ivana Žabnog gdje se nam se priključuje ekipa koja je išla preko Garašnice. Nastavljamo dalje preko Križevaca do Kalnika. Ispred doma na Kalniku stižemo oko 10.00 sati. Oblačimo gojzerice i odmah odlazimo na zubce. Bez većih problema penjemo, silazimo i provlačimo se preko sedam zubaca te dolazimo na vrh Kalnika Vranilica (643 m) u 12:00 sati. Na vrhu malo smo prezalogajili i lupili pečate u dnevnike te se pokraj odašiljača puštamo do doma. Veća grupa odlazi do starog grada na Kalniku, te po povratku ručamo i odmaramo. U 15:30 sati krećemo prema Pakracu usput stajemo na kavu kod Pepicinog sina u Klokočevcu kod Bjelovara. U Grđevcu smo posjetili i kulturni centar Mate Lovraka te se prisjetili njegovih priča „Vlaku u snjegu“ te „Družbu Pere kvržice“. Vrijeme nam je bilo naklonjeno pa se i nismo žurili tako da smo u Pakrac stigli u večernjim satima.