izlet na dilj goru

Izlet na Dilj goru-Čardak

Na uskrsni ponedjeljak 22.travnja 2019. organizirali smo jednodnevni izlet an Dilj goru.Vrijeme je predivno pa oko 7sati polazimo kombijem ispred prodavaonice Konzum u Pakracu prema Lipiku gdje kupimo ostatak ekipe. Dalje nastavljamo put preko N.Gradiške i Sl.Broda do predivnog jezera Ljeskove vode. Ovdje ostavljamo kombi i penjemo na vrh Čardak (421m). Staza je dobro uhodana i solidno markirana, pa za nekih 45min stižemo na vrh. Ovdje pravimo pauzu jer nam se nikuda ne žuri. Silaskom nazad istom stazom kod jezera kuhamo kavu i gablecujemo. Od jezera odlazimo kombijem do planinarskog doma „Đuro Pilar“. Dom je zaključan pa se kratko zadržavamo i fotografiramo. Od doma nastavljamo do Sibinja gdje se odvajamo prema jezeru Petnja . Od jezera makadam cesta vodi do planinarske kuče Pljuskara. Nismo računali na zatvorenu rampu pa od rampe nastavljamo pješice. Pute srećemo planinare koji se vračaju sa Pljuskare. Dolaskom na Pljuskaru nalazimo veselo društvo planinara iz Sl.Broda. Odlazim nakon pozdrava odmah u kanjon Pluskare. Nakon obilaska kanjona i dolaskom do kuče nastavljamo se družiti sa domaćinima. Kući u Pakrac se vračamo preko Pleternice.