Ivanščica, 24.10.2021 (kratak zapis sa puta)

U nedjelju u 06:00 sati krećemo sa minibusom iz Pakraca prema selu Madžarevo. Bez stajanja stižemo do Madžareva oko 08:20. Pripremamo ruksake i krećemo prema Grebengradu.
Hladno je pa nam uspon do planinarskog doma dobro dođe za zagrijavanje. Šuma je bogata kestenom pa su nekima ruksaci vrlo brzo puni.
Na domu nas čeka domar sa kavom i toplom peći. Kratak odmor za doručak i kavu pa nastavljamo dalje.
Staza nas vodi preko ruševina Grebengrada do vrha Veliki Lubenjak.Strmom stazom spuštamo se sa vrha i nastavljamo dalje do vrha Čevo.  Po dolasku na Čevo već smo i umorni pa se dijelimo u dvije grupe. Prva nastavlja do Puste Bile, a druga se spušta u mjesto Podčevo.
Oko 16 sati svi smo opet na okupu i vozimo se prema planinarskom domu Ledinec.
Ljubazni domaćini HPD-a Dugi Vrh pripremili su nam topli gulaš i palačinke sa sirom.
Nakon jela i kratkog odmora nastavljamo do planinarske kuće Vagon. Kako i samo ime kaže, radi se o rashodovanom teretnom vagon kojega su onamo dopremili i za svoje potrebe uredili varaždinski planinari.
Nakon slikanja, krećemo prema Pakracu u koji stižemo oko 20:30.