Ćićarija 07-09.10.2016

Iako nam je vodič izleta još uvijek negdje na putu iz Češke prema Zagrebu, oko 16 sati krećemo spremni prema Rijeci. Petak, neće biti gužve, računamo da smo oko 20 sati u planinarskom domu Poklon.
Krećemo sa dva kombija, ukupno 17 ljudi. Stevo će nas čekati u Zagrebu na naplatnim kućicama.
Laganom vožnjom uz dosta priče i smijeha dolazimo do Zagreba, gdje nas čeka Stevo. Kratak odmor na autocesti i nastavljamo dalje. Slijedeće stajanje je na odmorištu Vukova gorica kod Karlovca. Kratak odmor za protegnuti noge, popiti kavicu i nastavljamo prema Rijeci.  Oko 20 sati stižemo u planinarski dom Poklon koji se nalazi na prijevoju između Učke i Ćičarije. Domaćini nas srdačno dočekuju i pokazuju nam sobe. Iznosimo stvari iz kombija i smještamo se. Budući da u domu ima samo 14 kreveta, četvorica članova društva spavaju na podu društvene prostorije doma, a domaćini na podu u kuhinji.
Oko 22 sata odlazimo na spavanje jer nas sutra čeka naporan dan.

Ustajemo se u 6 ujutro, obavljamo jutarnju higijenu, doručkujemo i u 6:55 napuštamo dom. Krećemo kombijem prema današnjem prvom vrhu. Vozimo se do mjesta Brest od kojega krećemo pješke prema vrhu Žbevnica. Na pola do vrha puta zastajemo se da kratko odmorimo kod planinarske kuće pod Žbevnicom. Kuća je u fazi obnove pa nije otvorena. Nakon odmora nastavljamo prema vrhu. Na samom vrhu se slikamo, malo jedemo i uživamo u pogledu te krećemo natrag prema kombiju.

Vozimo se do mjesta Račja Vas pa zatim makadamskom cestom malo u brdo do pogodnog mjesta za parkirati kombi. Dalje do vrha Orljak nastavljamo pješke. Na vrhu smo za 40ak minuta. Slikamo se na vrhu, opet malo jedmo te se spuštamo natrag prema kombiju.

Osvajanje istarskih vrhova nastavljamo vožnjom do mjesta Brgudac. Tu ostavljamo kombije i pješke nastavljamo prema planinarskoj kući Korita. Kod kuće se djelimo u dvije ekipe – jedan ide na Brajkov vrh, a druga na Županji vrh. Ekipa koja je išla na Županji vrh u povratku se penje na Brajkov vrh. Već je 16 sati i valja nam privesti dan  kraju. Polako se spuštamo do kombija i vraćamo u planinarski dom. Po dolasku u dom, počinju pripreme za roštilj. Roštilj majstor, Lale, unatoč početnim poteškoćama sa drvima i prostorom uspijeva ispeći odličan roštilj. A tu su i neizostavne kobasice!
Siti i puni dojmova odlazimo na spavanje oko 23 sata.

U nedjelju se ustajemo oko 6 sati, doručkujemo te krećemo prema Velikom Planiku. Nekako uspijevamo krivo skrenuti kombijem i završavamo na Istarskom planinarskom putu. Ubrzo shvaćamo da smo pogriješili i vraćamo se na put prema Velikom Planiku. Obilazimo Veliki i Mali Planik, slikamo se na vrhu, jedemo, uživamo u pogledu. Na vrhu donosimo odluku da ćemo kombijem otići na Vojak te nakon toga u Liganj na Marunadu te u Opatiju na kavu.

I zaista, po povratku sa velikog planika kombijem odlazimo na Vojak i uživamo u pogledu. Spuštamo se do doma Poklon, spremamo stvari i odlazimo u Liganj.
U Lignju muzika svira, peku se kesteni, jedu se kolači od kestena, …zabava za sve! Ostajemo kratko i uživamo u okusima kestena.
U povratku kući, još kratko zastajemo u Opatiji na kavi. Hvatamo zrake sunca i uživamo  u pogledu na more.
U Pakrac se stižemo oko 20 sati.